Friday, January 23, 2015

Tabiat aneh waktu mengandung

Salam.

If you paid attention on my About Me section, it actually states that I'm a future mummy. Which means saya tengah berbadan gemuk dua sekarang :)

I know some people yang develop weird habits masa pregnant. Makan serbuk kopi lah, makan beras mentah lah, macam-macam.

As for me,

1) saya suka ketuk ais separa hancur then makan macam makan nasi.
2) saya tak suka bau Softlan!
3) awal pregnancy, saya benci makeup, skincare dan sewaktu dengannya. Muka sememeh tak payah cakap lah. Masuk bulan ke 5, saya order makeup secara online dan buat wishlist makeup yang saya nak beli in the future -.-
4) saya jadi sangat kuat makan. -.-''
5) secara tiba-tiba sangat suka minum air gas. Macam addicted pulak. Padahal dulu beli McD pun order Ice Lemon Tea je.

Dan sebenarnya banyak lagi tabiat aneh yang muncul. Takpelah anak. Demimu mama relakan lol.



Ais yang diketuk dengan lesung batu. Lepas tu krup krap krup krap makan sambil tengok tv.
Sampai merah-merah tangan tahan sejuk XD



Toodles!

No comments:

Post a Comment

Talk to me! :)